لئوپولد موتزارت-آنا ماریا پرتل

من: مادر! بیا این دختره رونگاه کن با این سن کمش چه قطعه‌ی سختی رو می‌زنه؟!
مادر عزیز: اِه! آره چقده خوشگلم هست! خیلی بانمکه!
پدر عزیز: هوممممم ... نه ... دماغش یه خورده گندس اما چه قد و بالایی داره ماشاالله!!!
مادرعزیز: آره لباسشم خیلی بهش میاد ...
.
.
.


واسه همینه که من هیچ وقت نوازنده‌ی بزرگی نشدم.

شوالیه

نصفه شب؛ دوچرخه سواری تو اتوبان؛ تنهایی ... کون لخت وشمشیربازی!

غروب

از ترس افسردگی غروب مدتهاست که شبگردی می‌کنم. خوش به حال کسانی که از دیدنش لذت می‌برند.

بی‌شعوری

دیشب فکر می‌کردم که آیا فرقی هست بین رفتار اتم-مولکولهای بی‌شعور و رفتار آدمهای ساخته شده از اتم-مولکولهای بی‌شعور؟

زبان نفهم

- خاک بر سرت کنن انگل اجتماع! تو هم افتادی تو کار نت ورک مارکتینگ؟
- [خونسرد، مؤدب با لبخندی از جنس سیلیکون] تو در باره‌ی نت‌ورک مارکتینگ چقدر اطلاع داری؟
- خیلی!
- [با نگاهی از جنس نگاه هگل به یکی از بومی‌های جزایر میکرو‌نزی] خیلی یعنی چقده مثلاً؟
- اونقد که تا حالا دو بار یه مشت علّاف زبون نفهم مثّ تو چهار ساعت وقت منو سرش تلف کردن ...
- هومممممم ... پس زیاد اطلاع نداری ... ببین امروزه ...

عاشقانه

... I know a secret
you didn`t know I knew.
I still get jealous
cause it pleases you ...

ریسک منیجمنت

دیشب دوتا بیزاکودیل خوردم و گرفتم خوابیدم. نصفه شب احساس کردم باس دوتا بالش بزارم زیر سرم ... آخه همه میگن دهنت چفت و بست درست حسابی نداره!

وقاحت

... امشب بیا منزل ما. حل کن دو صد مشکل ما. ای دلبر خوشگل ما! ...

زیر دوش

داشتم فکر می کردم که چرا فقط یه گونه‌ی هوشمند روی زمین داریم ... یادم اومد ۲۶ سالم شده و  تا حالا کسی بهم نگفته بابا.

۱۰ تا آدم بیکار

ساعت ۱۰ صبح بیدار شدم و یه راست اومدم اینجا. ۱۰ نفر وبلاگ رو دیدن و دو نفر هم نظر دادن. یکیشون فحش داده بود! خدا همه مریض ها رو... راستی ... خدا هنوز خوابه؟