لئوپولد موتزارت-آنا ماریا پرتل

من: مادر! بیا این دختره رونگاه کن با این سن کمش چه قطعه‌ی سختی رو می‌زنه؟!
مادر عزیز: اِه! آره چقده خوشگلم هست! خیلی بانمکه!
پدر عزیز: هوممممم ... نه ... دماغش یه خورده گندس اما چه قد و بالایی داره ماشاالله!!!
مادرعزیز: آره لباسشم خیلی بهش میاد ...
.
.
.


واسه همینه که من هیچ وقت نوازنده‌ی بزرگی نشدم.
نظرات 5 + ارسال نظر
ناشناس دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:01 ب.ظ

عجب معیار های منطقی داره....

نام چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:00 ق.ظ http://shenaaseyekaarbari.persianblog.com

و واصه همینه که من هیچوقت حیچی نشدم.....! :)

پویان چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ب.ظ

ایول ! چه پدر عزیز باحالی ! بگو بیاد دست مارو هم بگیره ! قول میدم قسمت موسیقی ملت رو برای تو کنار میزارم :)

تاج ماه جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:31 ب.ظ http://tajmah.blogfa.com

بسیار زیبا و خوشحالم که با وب لاگ شما آشنا شدم

غزال پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:24 ب.ظ

همیشه انسانها با نگاه ظاهربین خود چنان در قالبشان غرق می شوند که تا بیدار شوند بسیار دیر شده و چه بسا هیچ وقت بیدار نشوند.
خود من چقدر ظاهر بین هستم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد