C2H5OH

اگه الان شبه... پس چرا داره بارون می‌آد؟

خردگریز

سر کنکور همیشه نوای دلم می‌گفت "ج" درسته... ٪۲۵ مواقع هم درست می‌گفت البته!

افسردگی مواد

خستگی؛ پیری؛ شکست؛ تسلیم؛... این رشته سر دراز دارد!

هذیان

جای‌مان عوض شد! چیزی تغییر نکرد. کسی چیزی نفهمید. فرزاد هنوز من است؛ با بی‌نهایت مشتق پیوسته.
بیا دوباره جای‌مان را عوض کنیم. کسی چیزی نمی‌فهمد... چه لذتی دارد این بازی پنهانی!

بارون میاد شر شر

خدایا! هی من گفتم انقده ماءالشعیر نخور... هی من گفتم... کی حرف این بنده‌ی سراپا تخصیر رو گوش کرده بودی که...

شرایط و مقررات سایت

قبل از استفاده ... شما باید ... موافقت نمایید ... اگر چنانچه مخالفتی ... استفاده نکنید ... بدون اینکه به شما اطلاع داده شود ... به صلاحدید خود ... تغییر دهد ... بدون اطلاع قبلی به کاربران ... و عذر کاربران ... به هیچ وجه ... تنها هدف این سایت ... تجاوز به حقوق اشخاص ... ریسک خودتان است ... هیچ مسئولیتی ... ندارد! ... مسئولیت هیچ ... را نمی‌پذیرد ... هیچ تضمینی ... سایت ... در هر زمان ... خواهر و مادر وبلاگ شما ... بدون هماهنگی قبلی ... تجاور ... از دیگر کاربران نیز می‌خواهد ... همین کار را ... هر سوال یا مشکلی ... با ما به آدرس اینترنتی ...

اندر مذمّت ورّاجی

آدم ورّاج دو تا چیز رو مفت از دست می‌ده: ایده‌های خودش و ایده‌های دیگران. گاهی باید خفه شد و گوش کرد.

میزونِ میزون

How to laugh at the face of adversity

آره رفیق! خیالت تخت؛ همه چیز میزونه! چه جوری بگم... اصلاْ انگار همه چیزو با هم میزون کردن... جوری که وادارت کنن هر چی هست ول کنی و سر بذاری به بیابون!!!

انتروپی

... از این بدتر بوده، بدتر از اینم می‌شه. بدبختی ممکنه سر داشته باشه ولی ته نداره ...

نبودن

empty seat

چرا چیزی رو نمی‌شناسم که وجود نداشته باشه؟ چرا نمی‌تونم بدون گذر از بودن به نبودن فکر کنم؟!