کجا می‌ری فلونی؟

این چند روز شماره‌های زیادی رو از دفتر تلفنم پاک کردم...

                                              اما این آخری... با اونهمه خاطرات...

 

Me and Mohsen

نظرات 6 + ارسال نظر
بارون دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 ق.ظ http://raadobargh

وای باران باران
شیشه پنجره را باران شست
از دل من اما نقش تو را
چه کسی خواهد شست

از دفتر تلفنت پاک کردی با دلت چه کار میکنی
اگه را هی ژیدا کردی به ما هم یاد بده

:(

بارون سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ق.ظ

D; غصه نخور درست میشه

مجتبی سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ق.ظ

شاید من خیلی دیرتر از شما با محسن آشنا شده باشم اما در این مدت خیلی نسبت به ایشان ارادت پیدا کردم درسته که دلم براش تنگ می شه اما امیدوارم در همه مراحل زندگیش موفق و کامیاب باشه.

امژورم دیگه... اااه..هی می پرسه!!! سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:44 ب.ظ

:(

امپور سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ب.ظ

نخند!! خوب هرکسی ممکنه این اشتباهو بکنه!!

Mohsen یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 ق.ظ

Agha koochalara soosab misham! yani kheili mokhlesim... agha inja jaat bad khaalieh, makhsoosan vaghti too office-emoon tanhaa daram chayee mizanam.... Bebin bara sabbatical pasho bia inja maskhareh. ye barrasi bokon. OOchike shoma

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد